×

Koszt dostawy

Oferujemy szybką wysyłkę na cały świat.Zazwyczaj czas dostawy jest około 7-15 dni roboczych.Zamówienia zostaną wysłane w ciągu 24h godzin, po wysłaniu zamówienia, nasza obsługa klienta wyśle do Ciebie mail z numerami śledzenia.Jeśli nie otrzymaliście żadnych informacji o zamówieniu, prosimy o kontakt z naszym serwisem.My to sprawdzimy.
 
 
Zamówienia mogą być opóźnione z powodów:
 
1."Bill to" i "Ship to" adresy nie są takie same.
2. Obecność produktu jest wyczerpana.
3. Zamówienie wymaga zatwierdzenia i weryfikacji kredytowej.
Polityka zwrotu i wymiany
Jako hurtownik i sprzedawca detaliczny, naszym zadaniem jest utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami.
Mam nadzieję, że rozumiesz, że przyjmujemy zwroty tylko z następujących powodów:
1. Błędy wysyłania
2. Uszkodzone elementy
3. Niezadowolenie (zob. szczegóły)
 
 
Polityka zwrotu
 
Jesteśmy zobowiązani do pełnej satysfakcji.Wszystkie zamówione przedmioty są tutaj blisko do słowa tutaj "to, co widzisz na naszej stronie internetowej jest to, co dostajesz w 7dni".Zanim cieszyć się łatwą wymianą & politykę zwrotu, musisz skontaktować się z nami z powrotem adres wysyłki przed wysłaniem produktów z powrotem.Wszystkie wysyłane do nas przedmioty muszą znajdować się w ich oryginalnym stanie, tj. nie są noszone, zmieniane lub prane, ze wszystkimi dołączonymi znacznikami.
Wszystkie zamówione przedmioty są właściwe do wybraniaTutaj.obiecuję ci właściwy porządekPaczka.w przypadku zwrotu odpowiednich pozycji: wszystkie zwrócone pozycje podlegają 25% opłatom za odnowę.Koszty transportu i przeładunku nie podlegają zwrotowi.
Nie pokrywamy kosztów wysyłki lub wymiany odpowiedniego pakietu zamówień, będą Państwo odpowiedzialni za koszty wysyłki i przeładunku.Dodatkowo zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy być odpowiedzialni za utracone przesyłki.
Wszystkie zwrócone towary powinny być wysłane na adres wysyłki, którą wyślemy do Ciebie, po otrzymaniu naszej informacji zwrotnej tutaj!
 
 
Wymiana
 
W ciągu siedmiu dni od daty wysyłki zamówienia akceptujemy wymianę na inny rozmiar lub kolor.Skontaktuj się z nami z ID zamówienia, a jeden z członków zespołu ci pomoże.Jeśli chcesz wymienić przedmioty w innym stylu, musisz zwrócić swoje przedmioty w zamian za zwrot kosztów* (zgodnie z polityką zwrotu) i złożyć nowe zamówienie na styl, który preferujesz.
Skontaktuj się z nami przed odesłaniem przedmiotów.Wszystkie wysyłane do nas przedmioty muszą znajdować się w ich oryginalnym stanie, tj. nie są noszone, zmieniane lub prane, ze wszystkimi dołączonymi znacznikami.Ubrane lub brudne przedmioty zostaną zwrócone z powrotem do Ciebie.
Nie pokrywamy kosztów wysyłki wymiany, będą Państwo odpowiedzialni za wysyłkę oraz za koszty wysyłki i przeładunku wymienianych produktów z powrotem do Ciebie.Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania przedmiotów do nas dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy być odpowiedzialni za utracone przesyłki.Koszty transportu i przeładunku nie sązwracalne.zwrócone pozycje podlegają 95% opłatom za odnowę.Koszty transportu i przeładunku nie podlegają zwrotowi.
 
 
Anuluj politykę zamówień
 
Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z naszym serwisem po zamówieniu w ciągu sześciu godzin, zanim przedmiot nie zostanie dostarczony.Przykro mi, że nie możemy odwołać zamówienia, kiedy je wysyłamy.Dziękuję za zrozumienie tego.Jeśli nalegasz na rezygnację z zamówienia, przestrzegaj naszej polityki powrotu.15% Opłata za kartę kredytową nie podlega zwrotowi.
Uwaga! :
1. Wszystkie produkty wymieniane lub powracające muszą utrzymywać swój oryginalny stan, nie noszone, zmienione lub umyte, ze wszystkimi przymocowanymi znacznikami.
2. W ciągu trzech dni od otrzymania produktu należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Mam nadzieję, że się rozumiemy.Wszelkie pytania proszę wysłać do nas; zajmiemy się wszelkimi sprawami i będziemy współpracować z Państwem w celu ich rozwiązania.
 
Przyjacielska uwaga: Jeśli nie otrzymaliście swojego 10-cyfrowego numeru śledzenia w ciągu trzech dni po złożeniu zamówienia, wasz serwer poczty elektronicznej mógł uznać go za spam.W tym przypadku, prosimy o kontakt w celu wsparcia w śledzeniu zleceń.